Tizenhárom okom volt...

2018.03.13

Jay Asher - Tizenhárom okom volt❤
Spoilert tartalmaz!


Azt se tudom mivel kezdjem...talán azzal, hogy ennél meghatóbb, valódibb, és igazságtalanabb történetet nem olvastam? Talán. Olvasás közben egyszerre voltam kíváncsi, letört, és sokkolt állapotban. És ez nem vicc. Ez a könyv igazán megváltoztatott engem, és a nézeteim egyes dolgok iránt. Irányt mutatott a jó felé, irányt mutatott oda, ahová soha nem szabad elfajulni. Igazából minden egyes mai fiatalnak, anyukának, apukának, tanárnak, nagyszülőnek a kezébe adnám ezt a könyvet, és elolvastatnám vele, hiszen talán rádöbbennénk, hogy azzal sosem jutunk előrébb, ha valakit megalázunk. Sajnos nekem is voltak olyan pillanatok, amikor megalázottnak éreztem magam, de szerencsére nagyon minimális számban. Valójában ezt mindenki átéli. De van amikor, mint Hannah esetében a gúnyolódás, kibeszélés már nem egy elkerülendő dolog. Egy élet veszett oda, egy elnyomó társadalom miatt. És ez sajnos a valóságban is így van. Emiatt tenném kötelező olvasmánnyá mindenki számára.


Mostmár tényleg rátérek a könyvre:
Hannah egy doboz kazettát tesz postára, ami eljut Clayhez is, amit először nem ért, majd kiderül, hogy ő is rajta van az egyiken. Ahogy hallgatja, egyre több titok derül fel Hannahról, és egyre forrong benne a düh ugyanúgy mások miatt is, mint saját maga miatt. Amikor már az ő kazettája következik, rájön, hogy ő is tehetett volna többet érte...de nem mert lépni. És ami még nehezebb volt számára elfogadni, hogy az utolsó kazettán elhangó ember hagyta őt elmenni...örökké.


Kedvenc szereplőm : Clay.
Nektem mi a véleményetek a könyvről? És a belőle készült sorozatról ? Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés!

© 2018 Divat blog. Az igényeidhez igazítva Divatos Dóra által.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el