Februári magyar BASC-os doboz- avagy álmaink könyves doboza

2018.03.13

Most a Book a Sloth Club könyves dobozáról írok néhány szót, amelyet ők küldtek el nekem, ajándékként. Ezért nagyon hálás vagyok, és nem tudom elégszer megköszönni, mert számomra ez egy hatalmas dolog❤

Ha egyszóval kellene kifejtenem, hogy miért tetszik, akkor ez lenne: fantasztikus. De természetesen nem csak annyit tudok róla mondani. A téma mágikus lények. A februári dobozhoz tartozó könyv szupernek igérkezik, az írói előszót pedig nagyon jó ötlet volt beletenni, mert így egy kicsit közelebb érzem az írót magamhoz.(Egyébként ha elolvasom a könyvet, biztos lesz róla véleményírós bejegyzés😉❤)


A hozzá illó könyvjelző letisztult, mégis szép- és azt hiszem egy ideig ez lesz a könyvjelzőm is.

A cuki kulcstartót biztos rárakom a táskámra, annyira aranyos, a másik könyvjelző pedig egy sellős-csikóhalas mintát kapott. A bögre pedig Harry Potteres😉

A párnahuzat unikornis imádóknak - mint amilyen én vagyok- kiváló darab.(Egyébként már rajta is van a párnámon, mert imádom)

És végül a toll, az én személyes kedvencem, amely gyönyörűen fog, és a kinézete is olyan mesés, és olyan mintha egy kicsit a XIX. században lennék.(És a Harry Potterben)

Teljesen megvagyok elégedve a februári dobozzal, és valószínűleg nem ez a doboz lesz az utolsó a kezeim között, és az áprilisi dobozt megveszem (mert márcusi már nincs), és arról is hozok egy ilyen bejegyzést!❤


© 2018 Divat blog. Az igényeidhez igazítva Divatos Dóra által.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el