Bemutatkozó!

2018.03.13

Sziasztok! Elérkezett az idő, hogy írjak egy kicsit a blogomról.
Hogy miről írok majd?
Természetesen könyvekről. Minden mennyiségben. Főként könyvajánló, könyvkritika és könyves "kulisszatitkokról" lesz szó. Az utóbbi egyébként a megjelenéseket, érdekességeket, írók intejújait foglalja magába. Plusz a BASC-os dobozokról is írok❤

Hetente egy új bejegyzés várható, nyáron pedig kettő-három. 
Ha kérdésetek van, azt az instagram oldalamon megtehetitek, és ha pedig beszélgetnétek velem, bátran írjatok rám, szívesen társalgok veletek.Ami pedig az instagram oldalamat illeti. Nem lesz olyan sűrűn már könyajánló, és könyvkritika sem, hiszen, ott inkább a kihívásokra, és szimpla képekre fogok koncentrálni, meg persze a mindennapos sztorikra.


Azt hiszem minden lényeges dolgot leírtam. Igen, ez egy rövidebb bejegyzés, de nemsokára újra jelentkezem!
Remélem sokan velem tartotok majd!❤

Hogy miért is kezdtem el blogolni?

Már régebben volt egy blogom, amely zenékről, és hírességekről szólt, és azt imádtam csinálni. A könyvek szeretete nálam abban is megmutatkozik, hogy írok róla, beszélek róla és elmondom a véleményem róluk. Mint említettem kicsit feljebb, az instagramot más célokra fogom használni. 

Azt hiszem minden lényeges dolgot leírtam. Igen, ez egy rövidebb bejegyzés, de nemsokára újra jelentkezem!
Remélem sokan velem tartotok majd!❤


© 2018 Divat blog. Az igényeidhez igazítva Divatos Dóra által.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el